Home / eSERVICES

Tato stránka slouží k registraci/přihlášení do systému eSERVICES. Registrace je možná dvěma způsoby. První je při návštěvě naší ordinace, kdy registraci zahájíme my a na Vás je ji dokončit po obdržení aktivačního emailu. Druhou možností je zahájení registrace přímo z modulu uvedeného níže. V tomto případě nám o provedené registraci musíte dát vědět optimálně zasláním informace na indruch@cardiovasc.cz. Vaše mailová adresa pak bude sloužit ke spárování Vaší registrace s naším ambulantním systémem. Podrobnější návod zobrazíte kliknutím zde (V tomto obecném návodu je zmínka o online objednávání do naší ordinace; tuto možnost ale nenabízíme, jinak vše ostatní platí….).

 

K čemu eSERVICES vlastně slouží?

Obecně hlavně k zabezpečení komunikace s naší ordinací, omezení telefonických hovorů kvůli běžné agendě a tím zvýšení Vašeho komfortu a usnadnění naší práce.

Jak to bude fungovat konkrétně?

  • Zabezpečenou komunikaci můžete používat hned po registraci. Vy napíšete zprávu a nám se objeví v ambulantním systému u Vašeho jména a můžeme rychleji reagovat na Váš dotaz.
  • Požadavky na recepty musíme nejdříve společně nastavit. Předpokladem je samozřejmě registrace. Potom nám musíte sdělit zájem tuto službu využívat (osobně při návštěvě v ordinaci/telefonicky/mailem/přes komunikační platformu eSERVICES). My Vám pak nastavíme do Vašeho profilu aktuálně užívané léky. Po tomto prvotním nastavení již bude proces jednoduchý, Vy si zaškrtnete, které léky Vám docházejí, žádost odešlete a my ji zpracujeme. V případě, že je vše v pořádku, léky vám co nejdříve pošleme.
  • Sdílení lékařských zpráv a nálezů nejprve aktivujeme stejně jako v předchozím kroku. Stačí nám sdělit, že o to máte zájem a my Vám pak Vaše zprávy a další nálezy nahrajeme do Vašeho profilu (tedy sdílení nebude probíhat automaticky, ale individuálně na vyžádání). Při Vaší návštěvě pak zprávu nemusíme tisknout a můžete si ji kdykoliv stáhnout pro potřeby Vaše či dalších ošetřujících lékařů. Zde jen připomínáme, že zdravotnickou dokumentaci vedeme v elektronické podobě a zprávy jsou uložené ve formátu PDF/A, opatřené zaručeným elektronickým podpisem a časovým razítkem. Tímto splňují veškeré náležitosti jako papírový originál. Pro Vaše potřeby Vám samozřejmě stále můžeme v ordinaci zprávu vytisknout a ručně podepsat a orazítkovat.

 

V případě nejasností prosím piště na indruch@cardiovasc.cz.

O vánočních svátcích bude ambulance uzavřena v termínu 22.-31.12.2021.  Požadavky na léky, objednání apod. nebudeme v těchto dnech vyřizovat. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné prožití Vánoc a vše nejlepší v roce 2022. 

 

TÝM CARDIOVASC…